Servis
Máme mnoho zákazníků. Každý den se snažíme, aby s našimi službami byli spokojení. Spokojenost zákazníka je však velmi relativní pojem. Proč? Protože každý zákazník je jiný, každý má jiná očekávání. A abychom splnili, pokud možno všechna očekávání všech našich zákazníků, systematicky budujeme naše servisní oddělení. Jeho základními parametry jsou:
– Tým odborníků na všechny naše produkty (systémy)
– Dostatečný počet členů servisního týmu, který kopíruje průběžný nárůst zákazníků
– Vzájemná zastupitelnost členů týmu
– Program jejich průběžného vzdělávání v nových technologiích
– Špičková měřící a regulační technika
– Nejmodernější softwarové vybavení
– Zákaznický Helpdesk, kterým je zajištěna nejrychlejší reakce na požadavky zákazníků
– Primární i sekundární servisní pohotovost
– Nonstop zákaznická podpora na telefonu
Věříme, že takto budovaný servisní tým dokáže rychle reagovat na jakýkoliv požadavek našich klientů. Jsme schopni Vám dle Vašeho přání nabídnout jak servis a údržbu jednoho konkrétního systému, tak celého komplexu systémů a technologií ve Vašem objektu, či areálu. Máte-li zájem o servis více systémů současně, můžeme Vám nabídnout komplexní facility management technologií (více se dočtete v záložce Facility management). V takovém případě se Vám postaráme o všechny Vaše technologie a systémy a Vy se můžete věnovat Vašemu „core businessu“.
Pojďme to spolu zkusit! Zavolejte nám nebo napište! Zpracujeme Vám nabídku servisních činností na míru a poskytneme Vám kontakty na naše současné klienty, abyste měli možnost si naše reference ověřit.